Протесты и апелляции | Protests and Appeals

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.

Alexander Meshkov

Администратор VRC
Администратор
Организатор
Гонщик VRC
Use this forum topic for filing protests
All protest should follow next template:
1. Your name
2. Other drivers involved
3. Time on replay or lap
4. Describe the incident


1. You can file up protest only in first 48 hours after race finish.
2. You can appeal any stewards decisions in 24 hours after decisions was posted. Use form below for that.
3. No off topic messages can be posted here. You can explain to stewards your point of view if there protest against you but only in one message.

Use this forum topic for filing protests on steward decisions
All appeals should follow next template:
1. Your name
2. Time on replay or lap
3. Describe your point of view

1. You can appeal here to any stewards decisions in 24 hours after decisions was posted.
2. Stewards decisions on appeal are final decision.
3. No off topic messages can be posted here.

Форма подачи протестов.

1. Истец
2. Ответчик
3. Время инцидента
4. Претензия


Правила подачи протестов:

1. Подача протестов разрешается в течение 48 часов с момента окончания гонки. По истечение этого срока тема закрывается до следующего этапа.
2. Оспаривание судейских вердиктов возможно в течение 24 часов с момента оглашения итогового протокола судьями. Апелляции подаются в данной теме согласно указанной форме. По истечении этого срока тема закрывается до следующего этапа.
3. В теме разрешается писать только согласно форме подачи протеста. Любые другие сообщения будут удаляться.

Форма для подачи апелляций.

1. Истец.
2. Время инцидента (лучше брать из вердиктов).
3. Аргументы в свою защиту.

Правила подачи апелляций:


1. Оспаривание судейских вердиктов возможно в течение 24 часов с момента оглашения итогового протокола судьями. По истечение этого срока тема на форуме закрывается до следующего этапа. На один вердикт можно подавать только одну апелляцию. Апелляции, поданные в любой другой теме форума не принимаются к рассмотрению.
2. Вердикт, вынесенный по апелляции является окончательным и обжалованию не подлежит.
3. В теме протестов разрешается писать только согласно форме подачи протеста. Любые другие сообщения будут удаляться.
 

Alexey Savelyev

Профессионал
Гонщик VRC
1. Хайс Сонневелд
2. 15:43
3.
-Видишь лаг-контакт?
-Вижу
-А в вердиктах Selfspin
 

Igor

Участник
Гонщик VRC
1. Ignatenko
2. Koltsov
3. 12.15
Без комментариев просто. Человек вообще не понимает, как ехать, каждую гонку выносит и потом выходит, уже достало прям.
Человек перекрывает полностью траекторию в скоростном повороте, и идёт перекрывая поворот.
 
Последнее редактирование:

Зюбрь

Эксперт
Гонщик VRC
1. Кольцов
2. Игнатенко
3. 12:15
4. Я занял внутреннюю траекторию для атаки и имел перекрытие, Игорь не учёл этот момент и начал заходить в поворот по обычной траектории с обычной скоростью. В итоге контакт и вылет с трассы.
 

daddyray111

Эксперт
Гонщик VRC
1. Хрусталев
2. Lloyd
3. 3:00
4. Выезд за пределы трассы, опасное возращение на трассу, завал

1. Хрусталев
2. Gerrit de vries
3. 53:51
4. Выдавливание
 

Henk-Jan Steneker

Активный участник
Гонщик VRC
1. Steneker
2. Kukanchikov
3. 58:23
4. Caused a race defining safety car while taking out a race win contender and changing the outcome of the race for the remaining other drivers
 
Последнее редактирование:

Henk-Jan Steneker

Активный участник
Гонщик VRC
1. Steneker
2. Zhurenkov
3. Qualifying session - 00:13:23
4. Zhurenkov is driving super slow and is not moving to let me pass while I am on a hot lap that could have given me front row. He should have more awareness of other cars if he is still practicing race pace in an open qualifying session.

1. Steneker
2. Vagapov
3. Race session - 00:21:49
4. Vagapov blocking. This is not allowed in Indycar.

1. Steneker
2. Vagapov
3. 01:07:34
4. Vagapov blocking again and also missing his braking point because of this, causing Ryabtsev to take avoiding action to avoid crashing together with Peter.

1. Steneker
2. Eschenko
3. 01:26:35
4. Eschenko hitting me from behind in turn 2 while he is two laps down and not fighting anyone for position.
 

Nik85

Активный участник
Гонщик VRC
1. Николай Терпиловский
2. Антон Скириченко
3. 00:31:39
4. Ударил меня в заднее анти-крыло, что спровоцировало мой разворот и выигрыш позиции Антоном.
 

Denis_f1

Участник
Гонщик VRC
1. Денис Ещенко
2. Callum Lloyd
3. 00:03:01
4. Выиграл гонку в первом повороте. Ошибся на торможении и забрал с собой две машины. У меня была поврежденна подвеска.
 

ask

Начинающий
Гонщик VRC
1. Антон Скириченко
2. Николай Терпиловский
3. 00:31:38
4. Ответ на протест Николая. Он не упомянул о том, что перед этим ударил в заднее крыло Валерия Мулика, которого едва не развернуло. Машина Николая потеряла скорость и так как я находился в непосредственной близости времени среагировать практически не было. Так же стоит учитывать, что это выход из поворота и среагировать на резкое замедление, вместо разгона довольно сложно.
П.С. Довольно странно видеть протест от того кто сам спровоцировал аварию...
 

Sufrazgil

Активный участник
Гонщик VRC
1. Фолимонов
2. Арутюнян
2. 1:25:55
4. Блокировка/выдавливание во время обороны позиции
 

lloydcallum3

Начинающий
Гонщик VRC
1. Lloyd
2. 1:03:35
3. He suddenly has to slow in front of me and I don't have enough time to react (minding the corner apex is taken at 345kph). I am not saying it is his fault as I believe he checks up with the car ahead but the accordion effect takes place leaving me with not enough time to slow.

1. Lloyd
2. 1:08:22
3. I have no way of knowing where his pit box will be, so him turning in will never give me enough time to react and brake, he can avoid an incident by braking and then turning into the box when I am not there. At earlier rounds some Unison cars actually drove to the left of the pit boxes while cars were being serviced and went unpenalized, so being in the left of the fast lane is not a violation of any rule based on this, and I cannot find any regulation that states a specific line must be taken in the pitlane, only regulation 7.6 which states that a collision in the pitlane will be blamed on the car who was not completely in his service area. As this regulation relates to a collision involving a car that is stationary it does not apply in this scenario, so either there is no regulation for this (meaning no penalty can be given) and one must be created, or regulation 7.1.2 takes effect, which with my unchanged speed and trajectory compared to Palits' turning left the blame should fall on him as it was the act of turning left that caused contact, and as stated above he could have slowed and waited for me to pass to avoid the collision. I had an identical case with Steneker in the test race and he did slow and wait for a gap to enter his pit box, and no contact was made.
 

lloydcallum3

Начинающий
Гонщик VRC
1. Lloyd
2. Zhurenkov
3.8:10 (Qual)
4. Blocking, makes mistake and comes back on track and sits right on racing line

1. Lloyd
2. Kukanchikov
3. 11:45 am (Qual)
4. Unsafe rejoin, rejoins right on apex of corner into my path
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Верх